Saturday 4 May 2013

Day 5 ^Cabaran ISihat Musim3 [majalah iSIHAT & KevinZahri]^

Warghhhhhhhh....!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
meraung lah tapi apa yang aku rasa aku hari nie ok jer makan tapi..tapi  meh ler ramai2 tengok ok atau tak

Bangun Pagi
Aku minum air kosong jer then siap2 nak g "MENARA KL" 
hakikatnya aku tak tengok kertas jadual next week la sepatutnya
[sape yang paham sila lah ,tolong lah, jangan gelak weh "malu" tapi aku jujur bagitau]

Sarapan 10am [baru sampai rumah]
Teh o ice
4 keping biskut 

Lunch 1pm - 2pm
[kalau dapat o9 lupa makan]so call dilevery 1300-88-655

1/4 Ayam Nandos bahagian Dada Hot Peri-Peri
+
Spicy Rice [1 cawan Ada Lada Banggala] x pedas langsung
+
Garden Salad
+
Corn On The Cob [Sebatang jagung]
+
Teh O dah x sejuk and air kosong =P

Kudapan 3pm - 5pm
1 biji limau Tambun [beso dek non] 
Haa... jangan tebeliak sangat lah..makan kerap2 la bukan sekali hadap amboi mentang2 lah haku beso kan.

Diner 7pm - 8pm 
[tadi dah order siap2 untuk diner]

1/4 Ayam Nados bahagian kaki  Hot Peri-Peri 
+
Spinach [Tawar x sedap tapi mmg sesuai untuk diet]
+
Air Kosong and Kopi O

Kudapan  9pm - 11pm
Kopi O + Biskit 6 keping

Aktivity
X der just lepak depan Laptop on9 and search petua2 kurus
[malas macam mana la aku nak kurus]

P/S: X rasaberdosa tapi rasa macam banyak makan sangat.. [bahaya2]

Happy to see P.E.O.P.L.E smile (=^_^=)

No comments:

Post a Comment

¸.•*¨*•*¨*ღ¸.•*¨*•*ღ
بِســـمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ
ღ¸.•*¨*•*¨*ღ¸.•*¨*•*ღ

Diceritakan Dari Hati ღ
(ღ No Hate Please,Just Love ღ)