Thursday 2 May 2013

Day 3 ^Cabaran ISihat Musim3 [majalah iSIHAT & KevinZahri]^

Hari ke3 dah maksudnya hari nie dah kena mula bergerak sendiri dah untuk biasakan diri pilih makanan yang sesuai..
Ikut Keperluan Bukan Kemahuan.. "Dimana ada Kemahuan,Disitu Ada Jalan" u can do it Girl
"
"
"
"
Aku dengan rasa gembira nak cakap Menu ku untuk hari nie [tak pandai kira2 lagi tapi agak2 ok lah]

Bangun Seawal Pagi
Air Kosong
Sarapan Pagi 8am - 9am
1 Genggam Muesli [lengkap ngan kekacang and ada kismis]
campur ngan bancuhan Susu Skim 4 sudu tapi saya bagi sejuk kalau tak [buerkkk muak sebab oat kembang] tapi brand yg saya beli ni mmg sedap dah lupa nanti kena cari balik ingat warna kotak ja rasa mcm brand TESCO huhuhu..tapi sedap
Lunch Time 12pm - 1pm
Buah Betik Sepotong + Jambu Batu Sebelah[without kulit]
Keropok lekor 5 keping
Air Limau Suam

Diner
Roti 2 Keping and Susu Omega + Merasa kuah Spaghetti =P
[Ngah siap2 masak untuk Jamuan makan kat opis esok]
Nanti saya update masa apa yer

P/S : Adakah Emosi akan mempengaruhi diet Kita.. Sebab emosi saya tak berapa ok.. =(


Happy to see P.E.O.P.L.E smile (=^_^=)

No comments:

Post a Comment

¸.•*¨*•*¨*ღ¸.•*¨*•*ღ
بِســـمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ
ღ¸.•*¨*•*¨*ღ¸.•*¨*•*ღ

Diceritakan Dari Hati ღ
(ღ No Hate Please,Just Love ღ)