Friday 10 May 2013

Day 11 ^Cabaran ISihat Musim3 [majalah iSIHAT & KevinZahri]^

Another 1 Day to meet the most Scary Day ever .. Esok adalah hari aktivity bersama Kevin Zahri dengan Semua Peserta Cabaran iSIHAT 3 huhuhu..
APAKAH aktivitynya..?????? Senam Aerobic and menimbang semula untuk tengok ada penaikkan atau penurunan.. aduh turun tak eh....????

Apa saya Makan Hari Ini
v
v
v
v
Bangun Pagi Pagi
Minum air Suam yang menjadi kemestian

Sarapan Pagi
Susu Skim+1/2 paket Kopi+Roti
ni coffee yang saya minum buat masa sekarang..yg penting KCAL rendah
Kudapan Pagi
Minum Air Kosng Sebanyak Yang Mungkin

Lunch
Nasi Segenggam+Ikan2 Ketu +Sayur yang Banyak gila2
air Limau Suam

Kudapan Petang
Susu Skim+1/2 paket Kopi+Biskut sepeket kecil

Diner
Tomyam Ayam + Sayur celery + bunga Kobis+ Carrot 


P/S : pendek kata hari ini saya kembali melayari hidup yang sihat walaupun kalau orang yang berpengalaman akan cakap permakanan saya agak tak seimbang tapi saya cuba sebaik mungkin.. InsyaAllah ada jalannya..



Happy to see P.E.O.P.L.E smile (=^_^=)

No comments:

Post a Comment

¸.•*¨*•*¨*ღ¸.•*¨*•*ღ
بِســـمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ
ღ¸.•*¨*•*¨*ღ¸.•*¨*•*ღ

Diceritakan Dari Hati ღ
(ღ No Hate Please,Just Love ღ)