Monday 24 September 2012

DERMA KILAT (Istana Si Meoww Hatiku)

Assalamualaikum..
Selalu sangat update pasal g sana sini kan dah lama rasanya tak update tentang kesusahan sahabat dan rakan yg mungkin memerlukan..

Ok..Baru2 ni ada sahabat di FB dari Groop Istana Si Meowww Hatiku [klick] menceritakan tentang seorang lagi sahabat kami yg amat2 memerlukan bantuan.. Dari Maklumat yg diperolehi Saudara Azly Henry [klick for FB profile] memiliki lebih 40 ekor kucing Jalanan yg diselamatkan dan menggunakan wang poket beliau sendiri dan sekarang beliau sedang dalam kesusahan.. Mungkin Ini ujian untuk beliau tetapi kita bolehlah meringankan beban beliau dengan menghulurkan bantuan iklas.. 
Dana yang dihulurkan bukanlah dikira tak kisah dari segi kewangan atau bahan makanan untuk sicomel bawah jagaan beliau sekarang.. Mungkin beliau tak mampu membalas apa ynag kita hulurkan dan apa yang mampu beliau balas hanya dengan ucapan..
TERIMA KASIH
so bagi yg IKLAS sudi-sudilah membantu dan apa yang boleh saya Pasti adalah GANJARAN YANG TAK TERHINGGA DARI YANG MAHA BERKUASA.. Di sini saya sertakan Bank Account belia dan Link FB dan bolehlah terus menghubungi beliau ya..

Jom Tengok Si Comel Jagaan Beliau: 


Mohd Azli Bin Mohd Jaafar :
112148005155 Maybank


Sekalipun anda tak mampu menghulurkan dengan apa2 sekalipun bantulah dengan tekan SHARE ok..”peace (=^_^=)v



Happy to see P.E.O.P.L.E smile (=^_^=)

3 comments:

  1. as salam,
    sesungguhnya sy sedang tercari2 perkataan yg dapat gambarkan perasaan sy. hari ni aku biarkan hati menjadi cenggeng. biarlah, demi usaha dan niat baik rakan yg tak pernah aku jumpa raut wajahnya mahupun menghulur assalamualaikum secara 4 mata. namun begitu, Allah maha besar... maha berkuasa, hanya degan detik nadi tercetus rasa simpati atas apa yg ada di sekitarnya dan juga apa yg terpampang di skrin laptopnya.
    sekiranya ini adalah ketentuannya aku redha dan pasrah terima. sekiranya ini jawapan dan rezeki yg Allah ingin sampaikan pd kucing2ku yg 58 ekor ini, aku terima dgn syukur yg menggunung dimana puncaknya sayup menerjah awan... Maha hebat kekuasaan mu Ya Allah, dgn hanya haiwan kecil yg tak berkata2, dgn kurap di telinga, cacing di dalam perutnya KAU menghubungkan kami hamba2 mu utk menyambung silaturahim dan melaksanakan tanggungjawab serta beribadah kerana Mu ya Allah. Dgn 99 nama mu, aku mensyukuri segalanya ketentuanMu.

    cik June, i couldn't thank you enough... ianya bak calitan warna ceria dlm sejarah hidup sy. big fat THANK YOU for these effort. really appreciate it. semoga Allah membalas jasa murni budi baik ini dgn seadilnya. sesungguhnya Allah maha Adil.. Maha mendengar.. Amin ya rabballamin.

    ReplyDelete
  2. Terharunya kak intan...... terima kasih memanjangkan cerita ini pada yang lain2....

    ReplyDelete
  3. proud to be ur sister..keep it up my dearest sis..insyaAllah a great thing will come from ur effort..:)

    ReplyDelete

¸.•*¨*•*¨*ღ¸.•*¨*•*ღ
بِســـمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ
ღ¸.•*¨*•*¨*ღ¸.•*¨*•*ღ

Diceritakan Dari Hati ღ
(ღ No Hate Please,Just Love ღ)