Monday 15 October 2012

Malam Pratonton dan Tentang Filem Pe3

Fuh…cerita best..pengarah best..pelakon best..penerbit pun best.. Pssssttt Mr.David Teo pun ada belakon tau!!!

CAKAP APA NIE..??? Ni semua tentang cerita terbaru MIG PE3 apa maksud PE3..? seperti yang diterangkan sendiri Farid Kamil [FK] pengarahnya dan juga pelakon PE3,ia bermaksud “Plan/Peta ke 3 untuk rompakan”

Ok korang perasan tak No 3 dalam poster PE3 ni bewarna “kuning hijau dan merah” ada sesetengah pihak buat andaian dan bertanya adakah ia ada kena mengena dengan mana2 kumpulan yg wujud dimalaysia nie..?? Jawab FK  TIDAK ok TIDAK kena mengena dan warna tu lah warna asas yg beliau dan kita semua belajar dari Tadika lagi…HAhaha june sendiri pun tak tefikir sebenarnya .. 
warna kat poster pun jadi persoalan..

So menurut beliau lagi cerita nie adalah berinspirasi dari Kisah Benar..YA.. disebabkan june ni sendiri orang Pulau Pinang  so memang exited yg teramat ok..Ni kes rompakan Micro Chip kargo dekat Lapangan Terbang Antarabangsa Bayan Lepas,Penang..??? cuba Baca sini ingat lagi tak..??? http://www.mesra.net/forum/lofiversion/index.php/t60613.html

Filem ni menggunakan Kos yang “2 JUTA”..wow banyak kan??? [ ye la bot meletup kereta mewah2 ] tapi apa pun mmg berbaloi rasanya coz cerita memang best. Dan pengambaran sekitar Penang buat june nak balik kampong Cantik shoot dia.

Cerita ni juga adalah lakonan pertama Fyza Kadir ok[skrip dia paling best betul..betul..betul] comel jer,Cuma filem ni lambat ditayangkan Biasa la filem Aksi.

Filem ni akan berada di pawagam pada 18 October 2012 dan Semalam lah preview nyer sangat best tau antara FILEM WAJIB TONTON.


P/S: FK buat pengumuman tarikh pernikahan beliau dengan DD pada 03 November 2012.. Sweet nyer tengok mereka sepadan sangat.

FK ceria mengimumkan tarikh penikahan
Serious mendengar ucapan tunangnya
ceria bila diusik Mr.David tentang pengumuman yg engejutkan


Happy to see P.E.O.P.L.E smile (=^_^=)

No comments:

Post a Comment

¸.•*¨*•*¨*ღ¸.•*¨*•*ღ
بِســـمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ
ღ¸.•*¨*•*¨*ღ¸.•*¨*•*ღ

Diceritakan Dari Hati ღ
(ღ No Hate Please,Just Love ღ)