Tuesday 30 April 2013

Day 1 ^Cabaran ISihat Musim3 [majalah iSIHAT & KevinZahri]^

Tak perlu cari memang saya tiada disitu 30/4/2013 hari mempekenalkan para peserta yang menyambut cabaran untuk program "Cabaran iSIHAT Musim ke-3" tapi apa kah daya diri kerja perlu dihabiskan esok cuti (T_T) sampai jga hati bos saya sengaja duduk di site seharian macam tau jer saya nak cabut "HALF DAY" so terpaksalahkan call pihak penganjur cakap boleh tak skip that 1 but then dia cakap it's ok ada 3 orang tak datang esok kena make sure lah datang.. like FUH..!!!! serious nih Alhamdulillah.. masih ada rezeki dan masih ada peluang untuk memperbetulkan diri yang dah senget berbonjol sana sini (^_^)
Tapi bila tengok jer gambar2 para peserta keluar Surat Kabar.. Saya JELES (T_T) rasa nak marah bos saya yang tiba2 rajin lepak kat site semalam.. sampai hati tak nak saya pemes la tu kan2.. KELUAR PAPER tuh... [saya redha] anyway saya yakin kami semua mampu cewah.. paling kecewa tak dapat la nak kenal2 ngan semua dari hari pertama. but kita jumpa esok okey...
iSIHAT FB [lagi gambar2]
GOOD LUCK TO ALL and SELAMAT BERKENALAN
P/S : so my update after this will be more to diet huhuhu... sama2 kita Sahut Cabaran

Happy to see P.E.O.P.L.E smile (=^_^=)

No comments:

Post a Comment

¸.•*¨*•*¨*ღ¸.•*¨*•*ღ
بِســـمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ
ღ¸.•*¨*•*¨*ღ¸.•*¨*•*ღ

Diceritakan Dari Hati ღ
(ღ No Hate Please,Just Love ღ)