Saturday 8 December 2012

ღHow you and your Buddyz are Never Apart 24/7ღ

Specially for DiGi® Easy Prepaid
Amazing new features and great call & SMS rates await you!
ini cerita BUDDYZ dan aku
BUDDYZ..??? “Kawan /Sahabat/Rakan” not only that, it’s more than words of “Kawan /Sahabat/Rakan”  kami ni BUDDYZ SEpekongsian,SEbantal, SEpinggan, SEpermainan, SEperjuangan paling penting  SEKEPALA *bukan la sampai bercantum* [banyak perkataan baru yer hehehe]
Semua orang ada BUDDYZ tak kisah lah bagaimana erti BUDDYZ dalam hidup anda.. kadang2 adik beradik pun kita panggil BUDDYZ [even its more to fren] tapi BUDDYZ aku pun kadang2 lebih dari adik-beradik aku...


Sape yer BUDDYZ aku..nak kenal…?Boleh jer..

Jay  Nie BUDDYZ  pendengar setia dan pembakar semangat aku [sememangnya DiGi Easy sangat membantu bila nak bercerita 24/7]-Paling aku ingat bila aku call dia sambil nangis terus dia sampai*TQ buddyz*
Siti  Nie BUDDYZ yang akan teman aku bila time movie WALAUPUN dah ada suami [DiGi Easy memudahkan untuk ber FB 24/7] – paling banyak dapatkan tiket2 preview yg aku tak dapat paw dia*TQ buddyz*
Effa  Nie BUDDYZ merangkap kakak sulung kami,Sibuk bekerja tapi tak pernah lupa peranan kakak [ Digi Easy membantu  dengan SMS percuma 24/7] – walau susah nak angkat call prefer SMS tapi bila SMS ada masaalah terus CALL*TQ buddyz*
Hidayah  Nie BUDDYZ yang paling banyak cerita,jauhnya dia di selatan nun disana [DiGi Easy call / SMS / internet sangat2 lah membantu untuk update berita 24/7] – sanggup turun dari JB ke KL semata2 nak celebrate aku nk g umrah *TQ buddyz*



Erti persahabatan kami lebih dari sekadar sahabat ,kami lebih dari saudara

 Susah Senang,Gembira Sedih wajib kongsi bersama..

Kami pernah Mengata,Mengutuk TAPI KAMI BUDDYZ
Kami pernah Terasa,Terguris TAPI KAMI BUDDYZ
Kami pernah Tak Bercakap,Bergaduh TAPI KAMI BUDDYZ
Kami Pernah Jauh,Merantau TAPI KAMI BUDDYZ
Kami Pernah Jatuh,Tersungkur TAPI KAMI BUDDYZ

Kami BUDDYZ Tak Kan TERPISAH..!!!





Happy to see P.E.O.P.L.E smile (=^_^=)

No comments:

Post a Comment

¸.•*¨*•*¨*ღ¸.•*¨*•*ღ
بِســـمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ
ღ¸.•*¨*•*¨*ღ¸.•*¨*•*ღ

Diceritakan Dari Hati ღ
(ღ No Hate Please,Just Love ღ)