Saturday 5 November 2011

4/11/2011 = perginya dia yang ku sayang..


Genap Sebulan Kau Menderita kau Pergi Jua


“Selepas mengetuk pintu membangunkan aku,dia akan menanti di pintu hingga aku selesai mandi,bersiap dan melangkah keluar rumah.. dia lah yg menghantar sampai ke pintu..Kemudia dia akan naik ke beranda memandang dari beranda rumah sehingga aku lenyap dari pandangan..Tinggal lah dia seorangan dirumah bermain seorangan..puas bermain mengisi perut dan melepas dahaga..kemudia aktiviti seterusnya melelapkan mata entah berapa lama hingga aku pulang segera dia menyambut aku dengan mengiau dan mencium2 kaki melepaskan rindu.. belum habis penat dia dah memanjat badan bila dijenguk ke bekas makanan owh..dah habis rupanya minta diisi..sebagai ucapan terima kasih digesel badan sekali kekaki dan terus menjamah makanan yg diberi..”
Itulah seharian yg berlaku tapi pada saat ini bila aku pulang tiada lagi ningauan dan geselan manja..Tiada lagi ketukan pintu mengejut aku bangun..Dia pergi buat selamanya.. Tidurlah sayang,tidur dengan aman allah lebih menyayangimu..

Apa Yang Belaku itu Suratan
Sayang Selamanya Untukmu

Happy to see P.E.O.P.L.E smile (=^_^=)

No comments:

Post a Comment

¸.•*¨*•*¨*ღ¸.•*¨*•*ღ
بِســـمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ
ღ¸.•*¨*•*¨*ღ¸.•*¨*•*ღ

Diceritakan Dari Hati ღ
(ღ No Hate Please,Just Love ღ)